Summa sidvisningar

söndag 23 december 2012

Dan före dan.....

Nu är det städat här hemma. Jag sliter inte ihjäl mig inför julen. Städar som vanligt! Inget "flyttstäd" där allt rensas och torkas.
Jag har också blivit förkyld...så klart.
Känner mig inte på nåt sätt sjuk.....tack å lov!
Va på apoteket igår och köpte ytsprit inför julen...man vet aldrig vad som väntar :o)
Jag ÄLSKAR ytsprit......

Vi åkte till Skövde igår och där va det kaos. Tur att vi varit ute i god tid och slapp leta julklappar bland alla dessa galna människor. Vi va bara en snabbsväng på Bilteama och Claes Ohlsson. Med andra ord tråkiga butiker.

Jag tränade igår kväll . Men det va nära att jag la  mig till rätt i soffan igen. Kände mig helt slut i går eftermiddag. Men då får man bestämma sig bara. OCH vilken tur, för man kvicknar till och laddar ny energi. Nu känner jag mig inte "redig", för det är man inte för att man tränar...men jag känner mig nöjd och glad över att jag hängt i ända fram...och tänker hänga i hela julen Finns ingen anledning alls att inte göra det. OCH maten smakar bättre!!!!

Idag ska vi bara vara hemma och ta det lungt. Kanske gå ut och få lite luft. Det lan vi behöva!
Barnen är bleka tycker jag....dom behöver nån timmas luft!
Även vi andra.....

Denna morgon har gått åt till att reda ut Isoldes enorma hårman. DET tar sin lilla tid lovar jag!!!!

Ingen riktig julkänsla infinner sig för mig....ovanligt.
Lite julmusik och gölögg kanske kan hjälpa till.
Jag tänker i alla fall testa!!!!!
PLANKAR på.....(hoppas ni klarar bröstchocken)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar