Summa sidvisningar

torsdag 27 december 2012

Nyårslöfte.

Sitter i soffan med Isolde som är så trött så hon kråglar i mitt knä. En fot i ansiktet....en arm i sidan och ett hopp i knät. ALLT för att inte somna. Men det vore bra om hon va vaken.
När Johan tränat klart ska vi en sväng till pulkbacken.
Hemmet ser ut som en bomb just slagit ner här. Gjort ett försök till städ men jag orkar inte. Men mår såååå dåligt av att ha ett hem i kaos så det är värre än förkyldningen!

Nyårslöfte har jag inte haft på länge. Finns ingen som håller nåt sånt ändå. Men man kan väl ha mål att sikta mot. I år vet jag inte alls vad jag vill/bör förändra. Jag ska varken sträva efter "toppform" eller karriärsklättring. Men jag ska sträva efter att vara snäll mot mig själv.....På olika sätt!!!
Det handlar om små saker till strörre saker.

Nöjd med det mesta i mitt liv så jag känner att ag inte behöver göra så mycket förändring.
Blir nog ett bra 2013 tror jag. Har ju lite planer för min egen del. Dels ska jag u börja som säljare för Me&I....sen blir det nog att plugga lite som jag tänkt.

Träningen ska bli lite mer i fokus än vad den varit nu det sista.....instruktörsrollen ska funderas över....kanske det är dax att lämna den rollen, känner mig stressad och omotiverad! Vi får se....

Nu ska jag roa min dotter igen!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar