Summa sidvisningar

lördag 8 december 2012

Jag anstränger mig....

Lördagmorgonen startade efter 7 här. Isidor sover bra på nätterna nu...vilket glädjer oss alla. Gav honom välling vid 5 sen somande han om.
Isolde och jag har lekt, måste erkänna att jag tycker det är så förbaskat tråkigt att leka. Jag kan sitta en stund och låtsas äta mat ,mata dockan och sånt men efter en stund är jag utråkad. Kan göra mycket annat som rita,baka,dega,pärla mm...men just "LEK" är jag urusel på!!!


Men jag anstränger mig då jag känner att jag MÅSTE ibland. Vet hur jag kört med bilar på bilmattan med killarna,parkerat...backat....svängt och "brummat". Tyckte det va lika trist.....

Vi sitter och tittar på Nicke Nyfiken medans Isidor sover. Ringt pappan som snart är på G hem.....

Vi ska ge oss ut när Isidor vaknat.
Lite luft behövs varje dag oavsett väder, nåt jag inte alltid lever upp till men för det mesta faktsikt!

TACK för maila och meddelande om mitt inlägg om "Vit jul". Det finns nu även delat på Facebook vilket jag tycketr är bra. Blir också glad när man frågar först oh mitt enda lilla krav är att man länkar det till min blogg. Annars är det helt okej att dela med sig av mina texter.

Många verkar ha detta framför sig nu mot julen....långt många fler än jag trodde när man "pratar lite". Man vill ju inte tro att det ska vara ett problem. Men verkligheten visar nåt annat!!!
Kan man säga - Ne,ingen alkohol hos oss i jul?? Kan man säga ifrån ....? HUR gör man????
Fy,så svårt!!!!


Nu ska jag dricka ur mitt kaffe och hämta en pepparkaka till.....så jag blir snäll i jul.

Hela världen känns vit idag. JAg tycker det är fint. Idag ska kameran med ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar