Summa sidvisningar

tisdag 25 december 2012

Jul rond 2!!!

Det blev en härlig julafton med allt vad det innebär. Julklappar i måttlig mängd och mat under det normala intaget. La mig till och med hungrig! DETTA beror på att jag är så genomförkyld och har så ont i mina bihålor så jag skulle kunna gråta. Igår kväll när vi kom hem så somnade jag febrig i soffan. Fyyyy, så trist just nu!
I morse va jag  något bättre och jag fick snällt hoppa upp på spinningcykeln. Inga problem....då! men nu känner jag av det. Träffade fina Ylva som va med på mitt pass. Så kul att se henne!

Nu laddar vi med alvdeon och nässpray inför nytt Julfirande. Mina grabbar kommer idag.....eller dom är redan här. Fattas en som snart dyker upp. Dom hade haft en jättebra julafton i år. Detta glädjer mig så klart då jag själv inte fick se dom igår.

Nu har jag dukat...fixat och ska börja koka brysselkål...min nya favvo.... l Sen kan dom få ramla in här hela familjen!

Mat,tomten,julklappar och mys!!!

Hoppas di jul varit bra !
Min man...fortfarande det snyggaste jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar