Summa sidvisningar

fredag 14 december 2012

Ful-Tomten tittar in hos oss!!!!

Isolde glömde snabbt luciatåget och den kliande kronan.


Vi blev liggandes i soffan hon och jag när Isidor sov sina 3 timmar i sträck. Vi låg inte 3 timmar men 1 i alla fall.
I bland känns det som man hela tiden säger - VÄNTA och SNART hela tiden.
Jag har all tid i världen egentligen.
Så det känns så skönt när man bara tar sig den där stunden.

Johan och Isolde gick ut en sväng medans jag tog fram lite tomtar. Kan inte riktigt hjälpa detta men TOMTAR tycker jag är fula. Jag tycker dom "stör" mitt hem lite. Känns så rörigt med den där tomten lite felplacerad här och där med sin luva och bleka "nuna".. Men dom får stå över jul,jag är sen snabb på att få ner allt igen. Gillar vårt hem när det är "som vanligt".
Snart ska granen in också och det går väl an....Om JAG får pynta den. är rädd för att det inte blir mitt jobb i år. Blir väl en salig blandning av egen gjort pynt och röda glitterkulor. För glitter är det som just nu är det vackraste som finns för Isolde!!!

Nu i kväll skulle jag träna,men vi valde en pulk-åkar tur i stället. Isidor behövde lite luft också.
Man brukar säga att man ÅNGRA inte ett träningspass som blir av......men idag känns det som mitt val för dagen va det bästa!

Det är mysigt att va tillsammans ute nu.
Känns som man nu bör passa på, man vet ju aldrig hur länge detta vinterland är kvar!
Hoppas det varar över jul,vore så fint!!

Snart är det "Diggelo"....Mysig frdagkväll och sovande barn!
Gillar såna kvällar!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar