Summa sidvisningar

söndag 23 december 2012

Uppesittarkväll och jakten på klappar!

Julskinkan smakade otroligt bra...julgodiset oxå.
Alla julklappar ligger under granen...MEN det fattas några! Vi hittar dom inte. Vi har vänt upp och ner på hela huset snart. Jag är misstänkt!!! Att jag städat lite väl bra idag...men tror mig vara oskyldig. Jag tror dottern vet!
Det får vi se i morgon.
Idag la vi barn kl 18.45 och fick en VUXEN kväll. Tycker det är skönt i dessa tider då det blir sena kvällar och mycket folk i flera dagar . Skönt att bara vara VI.
Nu är det paus i uppsittarkvällen.....Detta är den mysigaste dagen av alla årets dagar.

Isolde är så mammig nu och jag låter henne få vara det. Jag tränade hemma idag. 40 minuter skrapade jag ihop. Inte mycket att skylla på....redskap för hemma  träning har vi alla...kroppen...och jag har en spinningcykel,T-REX och hantlar oxå...VIPS ett kanopass!

Vi ska åka till Borås i morgon och tittar nu på vädret. Jag får dödsångest av snöiga vägar sen vi krockade februari-10. Det kan gripa tag i mig så denna skräck så jag skulle kunna vara hemma...till och med en julafton!

Hoppas alla får en fin JUL nu.
En jul som man själv önskar...med männsikor man gillar att vara nära....att ta hand om varann.

SJÄLV ska jag hålla skinnet spänt nu över jul...sen blir det att släppa på det lite igen!!!!

Min fantastiska familj,och jag är på nåt vis "skuld" till dom alla!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar