Summa sidvisningar

onsdag 26 december 2012

REA Fynd!

Bihålor som känns som dock ska sprängas ihop med huvudet som en nyårsraket.....
Men det blev en kort REA tur. Isolde va hos mormor under tiden.
Ganska dålig REA måste jag nog få säga. Polarn&Pyret va målet för dagen och visst fanns det en del.....men inte som det brukar vara. Gina Tricot har alltid bra REA,så även denna gång.
En klänning till mig i marinblått och en tröja. Parfymm hör till vid jul så det blev en Julklapp till mig själv.
Blev svimfärdig och helt konstig så vi fick åka hem igen.
Nu har Isolde,Isidor och jag sovit i 1,5 timma. Såååååå skönt!!!

Vi ska ju fira vidare idag hos pappa och nu tror jag att även jag kan vara ett trevligt sällskap denna kväll med några alvedon.
BÖR bli frisk NUUUU!!!!
Finns inte tid till detta!

Isolde fick " Fem myror" spel i julklapp, detta visade sig vara en höjdare.

Dax att snygga till oss lite och vänta på att "tröttast i stan" Isidor ska vakna.

ESCADA i miniflaskor passar mig bra!
 




2 kommentarer:

  1. Var köpte du dom fyra parfymerna?

    Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! KICKS 200 kr. Luktar gott allihop!!!!

      Radera