Summa sidvisningar

torsdag 20 december 2012

Blåkläder och stick!

Just hem-komna efter en förmiddag på KSS. Idag va det provtagning för Isidor. Dels ett ganska ovanligt prov och sen blodprover . Att hålla fast en 10 månadersbäbis som skriker så att håret krullar sig av svett är så jobbigt. Hela mitt modershjärta värkte och blodet sprutade över både Isidor och mig! Men vi fixade det....Isidor va helt slut efter och jag va tårögd och lika slut.  Nu är det kört med blåklädda vårdmännsikor när det gäller isidor.....Mötte upp Malin på fiket. Ett givande samtal.....en klok kvinna och en mysig stund. TACK Malin!!!

Julshopping hann vi oxå med. NUUUUU är alla julklappar klara!
Kan luta mig tillbaka och njuta av julen nu!!!!

Skön känsla!
Bara handling kvar och baka vörtbröd och en saffranskaka...och städa...men annars!!!!!

Nu ska vi snart hämta Isolde hos morfar.
Tänk att man kan sakna någon så......trots att hon är i 3,5 års trotsen och gör mig arg ganska ofta för tillfället.

Först ska vi packa upp våra julklappar och köra lite med bilen...bruuuuuuuum!
Jag är ju Brum-proffs som ni vet!!!!
Mina små nissar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar