Summa sidvisningar

onsdag 19 december 2012

Julmusik och rödögd!

Spelar julmusik....om och om  igen!
Slår in julklappar, som inte är till mina egna barn. Utan till andras barn!
Pratat en lång stund med Lisa, som också är en Eldsjäl utan dess like!!!!
Tankarna far i mitt huvud och det skulle kunna vara därför jag är rödögd. MEN det är nog så att jag fått lite glitter i mitt öga från gårdagens "glitterchock" i granen. Isolde tog i ordentligt och valde MEST glittriga kulor.
Även golv och Isidor glittrar idag!!!

I morgon ska om levereras dessa klappar!!!!

Grå dag. Vill nog helst vara inne.
Men behöver inhandla lite mer kalendergrejer, en julklapp och nån mat till mig idag.
Trist dessa dagar att laga mat till sig själv.

Isidor säger MAMA....MAMA...jag är stolt så jag spricker!!!!
Men han säger det aldrig när nån annan hör...."någon" tror nog jag far med en lögn!
Men han säger det!!!!!

Sitter i träningsbyxor som Isolde inte tyckte va fina...glasögon och ser mest ut som ett penntroll.
Jag bör göra nåt åt håret.
Slingor...eler tona mörkt!
Vi får se vilket humör jag är på.....

Ha en fin dag!
Jag ska borsta tänderna .....har smygätit kanterna på julgodiset. Tycker helt plötsligt INTE det räknas!!!!



3 kommentarer:

  1. Hej Sofia. Du tillhör mina favoritbloggar och vågar påstå att du har en bland de bästa bloggarna i Bloggsverige. Här finns allt man kan önska. Fortsätt så här fina du. Jannika

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Vill bara säga Vilken underbar fin bild på dej och Isolde !
    Kram ACH

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Vill bara säga Vilken underbar fin bild på dej och Isolde !
    Kram ACH

    SvaraRadera