Summa sidvisningar

onsdag 10 april 2013

Utsatt för frestelser.....

Pust,stön och stånk!

Hämtar andan lite. Jag fick vad jag kallar "bonus-träningstid". Isolde åkte till mormor idag för att sova över. Vi ska vara på KSS kl 07.00 i morgon,då va det smidigt!
Så jag stod här och valde....egen tid med min man eller träning?!?! Ni förstod va jag valde.....Haha.
Nä,då men vi får nu 4 dagar tillsammans....bara VI. Så då va valet ganska lätt.

Jag körde TRX....lite basövningar och 15 min cardio.

Nu är min kropp ganska så slutkörd .

Dag 10 är jag på.

Det flyter på nu, ni vet känslan när det bara känns bra!

I eftermiddag kom min store son ner och va bak-sugen.....Så här har det bakats. Jag såg att han sökt på "negerbollar"...haha. Det har man ju kallat det alltid....men blev full i skratt.
Isolde fick också vara med storebror...så duktig och lyssnade så på honom.

Mormor kom och fick provsmaka...det va en prövning i sitt värsta slag.
Men men....det gick!!!!

Isidor är badad inför morgondagen. Jag har gråten i halsen redan idag. Denna dag har jag både väntat på och fasat över. Lite som att få domen!!!!

Bara tanken att lämna ifrån mig Isidor känns så vidrigt hemskt...söva sin lille lille plutt är så jobbigt.
Vi ska vara med båda två,tack å lov. Får hoppas att Johan är starkare än mig i detta. Jag må vara ganska härdad....rutinerad och allt möjligt. Men inte i morgon...då är jag en blöt pöl!



Isolde läser recept......


5 kommentarer: