Summa sidvisningar

fredag 26 april 2013

Fredag!!!

En bra dag!!!

Vi har varit på Familjecentralen på förmiddagen.

Lekt av sig ordentligt!
Tur det finns lite såna ställen att gå till....

Nu är det rastlös Isolde här...hon ligger över både bord och över oss.

Johan fick va hemma idag då hans hals är så svullen så det låter som han har gröt i halsen.
Jag ska träna i kväll l och sen blir det Fredagsmyssss för hela slanten.

Solen lyser ser jag, kanske vi skulle ge oss ut en stund sen.

Jag är grymt trött på FF nu och känner att det blir bra att avsluta nu på Tisdag. Betyder inte att jag kan sätta mig med ALLADIN asken precis...men det betyder betydligt roligare mat!!!!!!

Johan fick ta lite kort idag för att se skillnaden sen sist.....ska visa er på Tisdag! :o))
Om ni ser nån förändring!?!


Jag ska kämpa vidare så klart......

Nu ska jag ägna min tid åt den lilla tjejen här.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar