Summa sidvisningar

torsdag 18 april 2013

Snabba veckan!

Denna vecka har gått i ett rasande tempo. Vi har varit ute mer än vi varit på länge länge. Nu kommer den där tiden då folk börjar leva upp igen. Folk man aldrig ser annars börjar ta sig ut ur stugorna Även jag!!!

Idag bestämde vi oss för ett besök på Barnens Hus. Vi gör gärna saker ihop, tycker det är mysigt när man som vi kan och har möjligheten att  ha tid ihop. Nu kommer en helg då Johan jobbar och jag är själv hela helgen. Inte den roligaste helg jag kan komma på...men så lever vi. Nästa helg jobbar jag. MEN fördelen är mycket tid ihop på veckan. Det är lyx för oss!!!
Tycker det funkar bra hos oss.

Barnens Hus är ett bra ställe som vi besöker för sällan. Inte klokt egentligen,men det blir inte av.

Torsdag betyder träning. "Mitt" pass!
Tycker det är otroligt roligt..igen!
Hade en svacka ...en ordentlig sådan när Isidor va sjuk och det va rörigt att aldrig veta hur han mådde mm. Jag orkade inte riktigt vara en inspiratör oxå då. Men nu är det roligt igen!
Svårt att planera...svårt att orka med nåt annat när man har sjuka barn.
Vi går och väntar på samtal från Barnläkaren!
Stressar oss...så klart!!!!

Nu är jag klar för idag. Filten ,soffan och bubbelvatten!
Johan kör Military Training, det blåser storm så jag undrar huuuuur detta ska gå.
En lerig...helt slut man kommer snart ramla in här.




Goa ungen min....


Lill-mamma...som hon vårdar,fixar och ordnar med sina dockor!


Tjuuuuusiga klänningar!!!!







1 kommentar: