Summa sidvisningar

fredag 19 april 2013

Kärlek

Hos oss finns det i alla former.
Idag blev det ett kärt återseende när mellanbrorsan kom . Isolde längtar efter "killarna" som hon säger. Dom är så fina mot henne.
Idag va det 3 killar här som tog med henne ut och hoppade studsmatta.

Trots blåst så plockade vi fram Isoldes cykel och åkte mot stan. Ritpapper hade jag lovat,ut från leksaksaffären kom vi med en plastorm och gatkritor...inga ritpapper.
Lindex påse också...då jag anse mig TJÄNA pengar när jag gladeligen lämnar min 20% rabattkupong!!!
Hennes cykel krånglade..bromsen låg på. Fick bära den till gymmet. Där insåg jag att det bara va att vrida på styret...haha! Typiskt mig!

Nu är det fredag kväll och vi  va redo för Let´s Dance...men Isolde somnade precis NU!
Jag har syndat med en Swedbar...Å,himmel va gott!!!

Ljusen är tända, väntar in min man!
Denna förbaskade saknad!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar