Summa sidvisningar

torsdag 25 april 2013

Tårar, glädje och frisk luft!!!

Just nu sitter i alla fall jag och storgråter framför "Sofias Änglar!. Det är så gräsligt att jag knappast orkar med det.
SOM tur är så fick vi idag ett lugnande besked på telefonen. Tur det annars hade jag stängt av Tv idag.
Jag fick puls när jag såg Hemligt nummer.....
Idag ringde överläkaren oss....med bra besked.
Mer än så vet vi inte.
Hela "baletten" är inte över än. Vi är inte alls i hamn...vi bara betar av!!!!
Nu ska allt till Göteborg där de ansvariga onkologerna finns!
För OSS va detta ett bra besked då jag nästan har knäckts av ovisshet  helt ärligt.
Vi har funderat dag och natt. Men jag tillhör inte dom som öppnar mig i detta...nämligen inte det minsta om hur jag känner. Mer än just varit orolig!!!

Mer än så här får ni inte av OSS!

Vi har varit i Falköping på Mösseberg idag. Fint väder,nöjda barn,söta djur och mängder av kaffe!
Vi hälsade på mormor på jobbet på vägen hem.

Sen va det stress stress ...ner till gymmet och körde pass.

Idag har det gått undan!!!
Nu kväll och min tid ska läggas på min man!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar