Summa sidvisningar

onsdag 10 april 2013

Vilka VILJOR!!!

Att få kämpa mot oönskad vikt på kroppen VET jag hur det känns. Jag är ett ypperligt exempel på detta. Jag tillhör dom som inte fått NÅGOT gratis....det vet alla som känner mig väl eller inte så väl.

Igår fick jag äran att ta hand om vår viktgrupp på gymmet. Eller mer en livsförändringsgrupp kanske. Jag finner knappast ord...sååååå mycket vilja och beslutsamhet har jag aldrig skådat faktiskt! 
Dom fick köra spinning och Tabata intervaller med mig = 1 timma!!! Det va 1 timmas tuff träning...riktigt tuff med chansen att ge upp!
Inte en gång att jag kände någon gav upp...inte för en sekund va det nån form av uppgivenhet. DESSA har bestämt sig!!!!!!
Att denna grupp kommer lyckas extremt bra råder inga tvivel om. Detta år kommer det bli ruskigt bra resultat!!!!!
Jag är säker!!!!

Att förändra sitt liv...ta sig i kragen...kalla det va ni vill. Det kräver både mod,tid och förbaskat mycket vilja. Finns inte det sist nämnda så kommer man snart börja "sväva ut" (läs fuska). 
Men så snart man ser vad man "vinner" så brukar viljan komma....motivation.....och glädjen över att träna. 

Jag är ingen expert....bara på mig själv. Jag är ingen PT....jag är ingen kostrådgivare. Men erfarenheten har jag. 
Kan både känna med...förstå....se . DETTA är inte enkelt. Bara om man väger 60 kg sen skoltiden....inte behövt lyfta ett finger för att kämpa mot sötsug,för små byxor, självkänslan vid fotknölarna och totalt misslyckande. DOM tycker det är enkelt....och har oftast många råd till "oss" andra!!!!
Jag kan vara "tuff" i mina åsikter....när det kommer till operation...haha. Men också mot latmaskar som kryper.....men annars är jag snäll! Haha

Så det jag skriver här är inte vetenskap eller "rätt" alla gånger......

Men en stor eloge till er och ett stort Lycka till!

Nu ska jag krama Isidor!!!



1 kommentar: