Summa sidvisningar

fredag 5 april 2013

Den bästa lekplatsen!

"Me&I " killen....såååå fin heldress detta är!!!!
Sitter i soffan framför Let´s dance. Isolde orkade med två danser vilket är rekord. Hon älskar klänningarna!!!
Idag slapp jag dansa,hon va för trött. Tack å lov för i kväll är jag helt slut och fryser. Så varmt som man tror är det INTE ute. Hämtade tvätten som hängde ute förut och sprang in igen...fy!

Vi har hunnit med mycket idag. Vi har varit på sångstund på förmiddagen och sen har vi varit ute mest. Tog oss en ganska geggig promenad till skogen. Denna lekplats som är fantastisk!!! Jag tycker om att vara där. Det är så speciellt...färgerna,lukten och lugnet. Men idag saknade jag kaffe och en stoooor kanelbulle...kunde till och med nöjt mig med en liten!!!!
Isolde hittar på saker. Idag lagade hon mat med pinnar och stenar...fantasin bara flödar!

Sen blev det lite kallt faktiskt.

Nu har jag lämnat in alla mina kassar med kläder inför morgondagens  bytardag. Själv kan jag inte gå då jag jobbar.
I kön köpte jag en cykelkärra, det är bra affärer det! Hemkörd och allt...TOPPEN!
Nu ska här cyklas!!!!

Johan och jag har en ganska tuff helg framför oss. Han jobbar i natt igen och jag i morgon bitti kl 07.0. det går inte ihop sig som ni förstår...haha. Typiskt oss! DET fixar sig...haha!
OCH det gör det...farfar kommer i morgon och hjälper till.

Isolde har bakat muffins till farfar idag.
Hon vet vad han gillar hon!

Å, vad jag gillar Maria Montazami...hon är ju så härlig!
I bland undrar jag om hon är på allvar om ni förstår vad jag menar. Men oerhört sympatisk verkar hon vara.

Nu ska jag lägga mig i soffan!!!
Fredag kväll även för mig!!!

Godmorgon!

MOT SKOGEN!!!!

Trädgårdsvantar funkar fint!



En egen grill!!!!

Min nya favvobild....Detta är sååå mycket ISOLDE...GLÄDJE!

Kolla in brorsan...det är muffinsbak!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar