Summa sidvisningar

onsdag 24 april 2013

En MAMA paus!

En liten paus mitt på dagen. För både mig och Johan. Vi hamnade i soffan en stund. Isidor sover och jag fick lite MAMA tid. Gillar den tidningen! Ett tag tyckte jag det mest va lite väl bra allting...det va barnkläder för 2000 kr från div knepiga märken. Det va finmiddag och tips på att få tiden att gå ihop. TIDEN går inte ihop med små barn om du inte snor åt dig utav den. det bara är så. Fin middagar med klackskor från GUCCI  har jag inte upplevt....inte ens finmiddagar. Här är det möjligen TACO kväll med Nachochips över hela golvet....
Men det är ju MIN verklighet!
Nu gillar jag den tidningen lite mer...kanske för jag är mer "GLAM" än vad jag tror....haha!!!

Vi surfar ERGO baby sele. Vi får bära Isidor mycket och min rygg och nacke som för övrigt är som ett S mår inte bra av det. Därför behöver jag verkligen en sån!!!
Så har DU en som du vill sälja så gärna för MIG!

Morgonen startade i vanlig ordning runt 06.20. helt okej enligt mig.
Träningen va gjord innan 10.00. träffade supersnygga ,urgulliga Sanja. VILKA resultat!!!!
Jag visade henne lite nya övningar. Hon kör kanonbra men ibland är det kul med lite nya saker. Dock va hon inte sugen på mina lite udda övningar i handstående.Haha.

När jag åkte hem fick jag syn på Isoldes dagis avdelning som va ute och gick...lilla loppan...där gick hon med sin väst och en liten påse och dom va ute och skulle samla skräp. Jag nästan dog av kärlek...Det svämmade över.....
Kanske för att jag i morse va lite frän i tonen mot henne och hon berättade att jag inte va hennes kompis just då....

Nu blir det mat och kycklingen börjar stå mig liiite upp i halsen...för att inte tala om nötfärs.
Denna gång har jag varierat dåligt.
Snaaart klart....snart!!!

Det luktar citronmuffins...jag har bakat.
Mormor kommer och fikar i eftermiddag.
MYSIGT!!!


Lille stackars lillebror som han får utstå!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar