Summa sidvisningar

torsdag 18 april 2013

En "skakig " morgon!!!

Vaknade av regn idag...och vaknade av att känna regält i mina leder= Förkyld! Så klart dessa små änglar delar med sig av sin snoriga näsa.
Men känner mig inte sjuk.
Så det blev ett TRX pass på gymmet och testade "skakmaskinen" på gymmet, jag råka kalla den nåt HELT annat. Den vibrerar och det är sjukt jobbigt. Till och med öronen skakar! Körde bara 30 sek några övningar med gud så jobbig.

Isidor och jag har bakat. Kan ju tyckas väldigt onödigt,konstigt och galet när man kör FF. men för mig funkar det! Jag blir inte sugen!!
Men om man inte litar på sig själv där så bör man kanske låta bli :o)))
Jag är annars mer för smet än kakan......haha!

Borde göra nu musik till kvällens pass. Men har väl ca 20 skivor att välja på ändå....men lite nytt skadar inte.
Men det tar såååååå långt tid.

Johan river halva garaget, han kör massor av saker åv centralen. Älskar och slänga.
Jag ska rensa i min garderob. ska lägga ut en liten "BLOPPIS" här. Om det är nån som vill köpa.....
Blir ju inte direkt några "Gucci" tröjor men.....

Men jag börjar med Färg&Form bäddset!
100kr!
Så får vi se vad jag mer kan hitta....
Det är såååå fint,men känner att Isidor får nöja sig med det grå som han har.
Han får stå ut med både ballerina kjolar, Hello Kitty haklappar och diadem...så han får slippa detta!!!
Till spjälsäng, inget undelakan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar