Summa sidvisningar

måndag 1 april 2013

Fantasier och snuskig man!!!!

Tror bestämt man fått lite färg på den blekfeta,mjölkfärgade kropp. Isolde va så fin i ansiktet,lite gyllenbrun!

Medans hon va hos morfar passade jag på att träna. 20 minuter intervaller (1 min/15 sek vila) Olika övningar kan man köra. Idag blev det hopprep,utfall,  Plankan, axelpress,mage på boll ,djupa hopp med axelpress . Pulshöjande kan jag lova. Sen hann jag gymma lite efter! Nöjd med det passet!

Jag är så hungrig, känner mig låg och otrevlig. Tuff första dagen nu när magsäcken har fått fritt utrymme under påsk. Försöker uppföra mig så gott jag kan. :o)))

Isolde lever i en fantasivärld och den världen är otrolig. Vi åker bil till doktorn...handlar ....köper korv...tar hand om bäbisar...hittar älgar på vägen...en nyckelpiga mm. Tvära kast i fantasin!!!!Jag kan bli sittandes och bara lyssna. Jag brukar dock få vara mamman som kör bil...heeeela tiden!!!!

Min snuskige man kollar på nåt RIKTIGT äckligt program. Vetenskapens Värld om bakterier i mat. Nästan så min matlåda kommer på returen här faktiskt!!!!!

Fast jag ska inget säga i snusk väg då jag då och då tittar på "ZIT" på Youtube. Det är nästan pinsamt att erkänna...

Svår lagda barn hos oss. VAD är vitsen med denna tidsomställning???? Är det inte onödigt?????
Fasiken så besvärligt det är!!!!!

Han är bara så bäst!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar