Summa sidvisningar

fredag 12 april 2013

Fredag hos oss!

Nu har vi krupit upp i soffan med täcke och kuddar. Vi väntar på Let`s Dance så klart. Tveksamt om den lilla damen orkar idag.

Vi va på sångstund på förmiddagen. Alltid trevligt!
Isidor blir helt slut och sov i 2,5 timma efter.

Vi fick besök av snälla,gulliga Sara och Gustav. Dom kom med paket till Isidor och Isolde. Hon är så omtänksam denna människa!!
Vi blev sittandes och prata en stund.
Sen blev det ett snabbpass för mig på gymmet och sen va det badhuset för Isolde och mig.
Isidor får vänta med det.

Men jag kan inte hjälpa det. Tycker det är lite snuskigt med badhus. Det är hår,tvålrester,avlagringar,diverse kroppsvätskor, använda tops och hårdtvålar...Å,gud förbjude hårdtvålar.  Ni vet en sån där hårdtvål...det skuras lite här och var med hårdtvålen.

Sen dessa damer som är oförskämt avslappnade i bastun....jag vill inte sitta på min handduk med en vuxen kvinna liggandes bredvid mig...näck!!!
Idag satte sig damen upp när vi kom in. TACK för det!!!!

Men vi hade kul när vi bada...även om jag inte känner mig superavslappnad i bikini. MEN vem gör det????

Johan fixade kvällsmaten idag så det kändes lyxigt att bara sätta sig vid bordet.
Matlagning är inte hans grej riktigt....men pastasallad och köttfärssås är hans "bästa" rätter!!!!

Idag blev det pastasallad för oss alla. Dom verkar tycka det går bra en fredagkväll.
Jag har nu snart gjort halva FF och det har gått bra.
Riktigt bra,ska avslöja vid halvtid...alltså på måndag!
Trodde nog det skulle va segare denna gång....det är det men kroppen verkar vara med mer på noterna än knoppen!

Nu tillbaka till fredagsmyyyys!
Isidor fick en hel hög med bilar igår för han varit så duktig...dessa bilar läggs i och ur denna låda många gånger på en dag!!!!

TACK SARA!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar