Summa sidvisningar

söndag 21 april 2013

Morgonpigga!

INTE blivit väckt av samtal i natt. Betyder att Isolde troligen sov skönt hos morfar. Jag hade svårt att sova....eller somna! Japp, jag är "klen" när det kommer till sånt här.

Igår kväll låg jag i soffan och tittade på POD, Strömstedt & Berg, hur bra som helst! Helt plötsligt va kl 23.30....


Fick mess från"Anki", det brann i vår kyrka. Fy, så hemskt!
Dom har nog jobbat hela natten med detta.
Otäckt med bränder och det känns som man läser om det hela tiden.

NU ska vi snart ut och gå,vi får se om det blir en liten joggingtur. Har ju en "löpar-vagn" som vi inte direkt testat i det syftet än.
När Isolde va liten så va jag ute flera gånger i veckan och fick tidig morgon, dock efter frukost...men med två små är det inte lika motiverande. Nu får jag passa på när bara lillebror är hemma.
Storebror på andra våning verkar inte troligt att han vill med ut...han kom hem nyss.
Vi har lite olika dygnsrytm här!
Isidor sitter nyduschad och kollar på TV....han har inte gillat det alls förut. Möjligen Babblarna i 3 min. Tror det är sången han gillar.

Vädret, ja, det ser lovande ut.

Ska hämta Isolde så snart jag får och sen ska vi på KALAS i eftermiddag!!!!
Nyduschad och go!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar