Summa sidvisningar

måndag 15 april 2013

Härligt!

Satt mig i soffan nu. Här sover ALLA ,även Johan. Han ska jobba i natt.
Det snoras och  hostas här hemma.
Redan varit uppe hos Isidor en gång.
När jag lagt dom så snörade jag på skorna och gick ut på en 30 minuters rask promenad. Såååå skönt det va ute!!!!
Tror inte jag varit ute och gått utan vagn sen Isidor föddes.

Idag har vi lekt på Kyrkans Hus och Isolde har varit på Barntimmarna. Enligt Isolde veckans höjdardag!!!!

Träna gjorde jag när hon va på Barntimmarna...så är det lixom klart.
40 minuter och helt slut,lite "snackilisnack" med Anita hann jag med också.
Kvällarna går så fort ändå...men inte idag då Isidor va helt slut och vi har fått  roa honom med både det ena och andra. Bada.....banan...majskrok....bilar...busa....jaga.....Phuuuuuuuuuuuu!!!!


Pappa i morgonfriss....men lika bra ändå!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar