Summa sidvisningar

lördag 20 april 2013

En sån härlig dag!!

Men Ååååå, vilket väder.
Isolde blev hämtad av morfar idag......och dom bestämde sen att hon skulle sova där. Idag fick jag anstränga mig....gud,va det är ovant att inte ha henne hos mig.

Dom har bara varit här och packat väskan...lilla stumpan min!!!!

Jag satt ute i solen när Isidor sov idag. Lite färg på den vinterbleka huden kan göra underverk.

Sen kom det ett gäng fina mammor till mig. Så trevligt!
Vi satt på altanen hela eftermiddagen och fikade, det shoppades Me&I kläder för fullt också.
Trevligt med sällskap en lördag eftermiddag!!!

Isidor hostar och snorar,men glad och galen om vartannat!
Nu sover han i alla fall och jag blir irriterad över Tv utbudet en lördag kväll.
Fångarna på fortet!!???
Tråkigaste jag vet tror jag.....samma år ut och år in!

Får väl kolla nåt på datorn helt enkelt!

Nu bör jag stänga altan dörren känner jag....brrrrr!

Lägg till bildtext







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar