Summa sidvisningar

tisdag 2 april 2013

Dag 2

Solen skiner från en klarblå himmel.
Just nu sitter jag framför efter 10 med Malou. Det visades TABATA idag!!!! Den bästa träning  som finns! Jag ger mig aldrig där. Intervallerna 20/10 är suveränt.

Nu pratar dom om ätstörningar och mat. Komplicerat och känsligt!! Jag har själv jobbat hårt där under ett par år. Nu mer är jag betydligt snällare mot mig själv. Jag hittade en balans och distans när jag träffade Johan!!!
Jag önskar mina barn får ett bra förhållande till mat och vikt. Jag väger mig ALDRIG framför barnen. Vi pratar aldrig "tjock" här!!!

Jag åkte direkt till gymmet när jag lämnande Isolde.
Idag är det Dag2 .
Det går bra. Är ju inget konstigt på nåt vis. Jag är fortfarande "sugen". Men efter dag 3 så släpper det alltid på mig. '

Bara att hänga i.
Några svårigheter att få i sig ALL mat har inte jag...haha!
Jag äter nämligen MYCKET mat!!!
Nåt måste man ju bygga av...och det gör man INTE av underskott. Det borde vi lärt oss nu tjejer!!!!


Klädbytardag på Lördag här. Jag har väl ca 10 kassar att märka upp...4 kvar!
Guuuud, vilket jobb!!!!

Isidor sover nu och Johan ska snart åka och jobba. Vi har varit långlediga ihop och idag sov vi alla till 7.30. Varit lite slappa dagar!!! Nu dax att återgå till vardagen.

Vi ska gå till lekparken i eftermiddag.

Njuta av dessa dagar. Man vet inte när det vänder!!!

Kan tala om för er att hela jag har träningsvärk. ÖVERALLT!!!!
Nästan så jag har frossa.....FYYYY!

Men än är det 27 dagar kvar tills vila!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar