Summa sidvisningar

onsdag 24 april 2013

Filmkväll och kör så det ryker!

Nu jäklar ska vi tagga till här...den sista veckan nu!
Idag blev det ett kvällspass också. TABATA appen va med nu i kväll. X antal övningar med den..TEMPO, 10 sek vila mellan. Det är gryyyymt bra!
Alla håller verkligen inte uppe tempot ...mer intressant hur brallan sitter över rumpan. I bland ser man dom...synd att dom vilar "i" maskinen oxå...blir ganska långa pass för oss ALLA då...om man ska fixa,ta en bild,visa kompisen nåt i mobilen... när man sitter i maskinen. Då får man ha tålamod och vara på bra humör!!! OCH det är jag ju oftast...men när man har lite tidspress kan det va lite svårare.
Men snyggare än jag någonsin varit på ett gym är dom...snyggare än vad jag är när jag är kalasfiiin!!!

Nu ska vi kolla film.
En egen kväll,bara jag och Johan,
Vi la dom små tidigt idag!

Jag ska bara ringa sönerna först.
Saknar dom.....längtar ihjäl mig!

Ha en fin kväll!
Här regnar det.....tända ljus och fötterna under filten!
Bild;JAG
Inte Isoldes favorit...Hon ser ut som en kille säger hon!!!! Hemska tanke....haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar