Summa sidvisningar

lördag 6 april 2013

I trötthetens tecken!

Det blev en trött-lördag hos oss. Johan har inte sovit efter nattpasset och gick nu med all rätt upp och sov.
Jag vaknade kl 04.00 och kunde inte somna om....funderade på om jag satt larmet rätt och sånt där.
Irriterande...upp kl 06.00 och en hel dags jobb.

Här hemma har farfar hjälpt till hela dagen. Toppen kul tycket Isolde så klart. Dom hade besökt lekparken 2 gånger.

När jag kom hem fick vi besök av min faster och dotter Louice. Hon läser till psykolog nu. Spännande yrke!
Lite fika och mys innan det va dax att tag tag i kvällen. Jag la barn,städade av och gjorde den vanliga "plockrundan"...sen va det tomt i kylen. Åkte och handla, men idag serverades det PIZZA till dom som va sugna. Jag fick snällt nöja mig med rester. Urtrist en lördag!!!
Men snart är första veckan gjord. Så nu känns det lättare men helgerna är tråkiga känner jag!

Så va den dagen till kväll!
Det gick snabbt men nu kan jag äntligen sätta mig ner lite...eller ligga ner är sanningen!

I morgon är det jobb igen...fast kvällstid.

Riktigt roligt att vara igång igen!
Var tredje helg ska jag nu jobba!

Ombytta roller......





Längtar efter sommaren. I år blir det husvagnssemester igen. Jag har sagt 2 år på rad ALDRIG mer....likt förbaskat sitter jag väl där i år igen. Med rosa foppa,grus i sängar, kladdig vaxduk och REGN!!!!!
Lite mysigt innan,när man packar och donar......fixar och ordnar.

Haha....
Min vän Sussi säger alltid "MEN sälj den...det ÄR ju inte din grej"......så sant! Men jag ger inte upp.....men snaaart!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar