Summa sidvisningar

söndag 21 april 2013

Ute det nya inne!

Så fort solen skiner så flyttar jag ut . Altanen är det nya "inne" hos oss då.
Alla måltider intages där senare mot sommaren.
Idag har vi hängt där många timmar.
Fick sällskap av Anki och Noel och senare dök även Frida,Johan och Eddie upp.
Vi skulle på kalas så det va en snabbis.

Nu har vi firat fina ELIN som fyller 17 år.
Galet va fort tiden går.

Isidor har gnällt hela dagen,finns inget som jag tycker är jobbigare än just gnälliga barn faktiskt. När man gör ALLT för att dom SKA va nöjda...och ändå är dom lixom inte nöjda!!!!!
Men han är inte riktigt pigg det märks....han är "sliten"!

I morse blev jag sittandes framför Nyhetsmorgon. Där berättade cancer sjuka Kristian om sitt öde. Han beskrev sin sjukdom så bra.....Jag va helt tagen! I hans ögon fanns nåt man sällan ser, en sån närvaro att det "golvade" mig totalt. Han pratade om livet, han visste han skulle dö.....Han beskrev så fint. Han sa "Jag har ju bara NU"....han levde  NU.
Det är svårt för alla oss andra, varför kan vi inte leva mer så.
Vi ALLA har ju bara NU!!!

Fantastisk va han i alla fall!!!!

Nu ska jag röja det dagliga "röjet" här. Gör så ont att trampa på småbilar och lego.....

Sonen ska packa väskan inför Ungern resa. Jag känner att mitt lilla kontroll behov nästan går över styr....haha!!!

Veckan träning blir HÅRD för mig. Nu kör jag sista veckan med FF.
Maten är tråkig och jag längtar efter ALLT jag inte ska äta just nu.


Då har man startat årets tjatigaste period...ta på dig tröjan...skorna.....nej, det är inte sommar...behåll mössan på.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar