Summa sidvisningar

söndag 14 april 2013

Fågeldansen och glassig premiär!!!!!

Idag blev det ändrade planer. En inställd Me&i träff blev utflykt till Hornborgarsjön. Vi packade ner en fikakorg och drog iväg. Blir så förvånad när man gör detta besök, nu va det flera år sen för mig men....dessa husbilar,dessa gigantiska kikare och kameror. Människor som har just fåglar som sitt STORA intresse. Tänk att man kan brinna för nåt så.....

Det va i alla fall mysigt och ganska skönt väder. Vi hade lixom inte stått där i spöregn. Men visst såg vi lite tranor...på håll!!! Kanske inte de vackraste fåglar jag vet!

Vi tog oss en vilodag idag. Egentligen  ska jag inte ha nån vilodag dessa 30 dagar. Men tränar inte efter FF och har kört slut mig fullständigt. NU va det bara vila som gällde!!!

"Bilfixardag" för min man och bakdag för mig och småttingarna.

Hade ett gäng grabbar här igår och dom tömde mitt fika lager.

Nu har vi fyllt på med lite igen.


Måndag i morgon och inte så mycket inbokat i veckan.

Ganska skönt faktiskt!



Glasspremiär


Bästa sunden enligt mig...FIKA!

For me!!!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar