Summa sidvisningar

torsdag 4 april 2013

Tryggare kan ingen vara.....

Alltså jag kan inte nog hylla vår svenska sjukvård. Inte en gång har jag tvivlat där när det gäller mina barn. Inte en gång har jag funderat eller undrat över någons kompetens där. Inte en gång har jag känt mig i fel händer. När det gäller Isidor har vi blivit lite "vana". Vi har haft mycket vårkontakter hans första år och alla runt honom har gjort sitt yttersta för oss och ISIDOR!!!

Idag va det dax. Han fick feber och jag fick åka in...direkt upp på avdelningen. Det togs prover och en öronkonsult tittade på honom. Sen att ta urinprov på en 14 månaders liten mask kräver sin kvinna....Min gud som jag slet !!!!
Annars har jag ägnat dagen åt :pruttljud,lekt hund , tittat på fiskar OCH fick ett besök av MALIN ) TACK Malin för din omtanke .....Isidor gillar dig...jag med!!!
Han fick åka hem efter några timmar!!!

Så där gick den dagen...i ett litet rum på 4e våningen. Dåååå slog mig tanken...tänk dessa föräldrar och barn som ligger så här i veckor,månader. Kan ju göra vem som helt till en idiot!!
Isidor har lärt mig mycket.....gjort mig gott i mycket. Fått mig att fundera på saker ordentligt!!!  Jag menar inte att jag på nåt vis blivit en ny person,sånt tror jag inte på...men han har fått mig tänka till lite!!


Jag sitter i träningskläder än. Idag blev det mitt nya intervallpass och spinning. ROLIGT!
Handlat och nu hamnade jag här!
Ska pussa på min man!
Han ska jobba.....
 Jag ska krypa ner till ISOLDE sen...

Sonen väntar jag på. Han oroar ihjäl mig med sitt bilåkande!!!!


1 kommentar: