Summa sidvisningar

onsdag 3 april 2013

Mitt lilla kryp!

En dag med sol igen!
Nästan så man vant sig lite vid detta nu.

Jag minns knappast vad vi gjort idag. Måste vara bristen på kolhydrater .....

Jobbat idag ett par timmar. Riktigt roligt att bryta av hemmalivet då och då.
Handlat och fixat mat....matlådor står i frysen!!!

Nu kom sonen hem. DÅ tänkte jag ge mig ut på en löprunda Men Isidor har haft feber i kväll så jag stannar i soffan i fall om att!

Min kropp är sliten. Så löprundan får jag ta nån annan dag i veckan.

Idag satt jag ute och åt lunch. Tänk om våren blir så här fin.


Hemmaträning med extra vikt!

Vårt lilla "kryp" som inte alls vill gå. Ingen brådska med det....Det är magra ben som ska hålla upp denna lilla kropp. Å,vår lille fiiiiis!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar