Summa sidvisningar

lördag 6 april 2013

Hårigt!

Dåligt på Tv och alldeles ensam här nere denna lördag kväll.
Passar på att se om jag kan hitta nån räddning för mitt hår. Färgen är ganska bra nu...ganska precis så jag vill ha. Men frisyren är ganska tråkig....eller ingen frisyr alls.
Skulle vilja förändra mig lite och direkt tänker jag LUGG!!!! Men toppar mig där...för det är så omständigt när man tränar!

Kanske inget för en sunkig hemma-mamma .....lite mcket att fixa med!

Såååå fint!!!! (På henne)

Nä,denna frisyr blir det INTE...haha! Bara om jag får för mig att klippa mig själv...

Döööööö snyggt! Men mååååste få ner längderna först!!!!




1 kommentar:

  1. Jag älskar "Loreen" luggen. Alltså bild nr 2. Otroligt snyggt på alla som har det! Själv har jag inte vågat klippa av mig men funderar på att göra det snart!

    SvaraRadera