Summa sidvisningar

måndag 22 april 2013

Egen tid och kaffetant!

Precis klunkat i mig en stor koppa kaffe. Så trött på kvällarna att kaffe är det enda som håller mig vaken. Snart kommer Johan hem och det vore trevligt om jag i alla fall va vid medvetandet.

Rivstart på morgonen, upp på cykeln och iväg till gymmet. Självklart frukost först.
Ett bra pass, ben ,triceps och axlar blev det idag. Brukar dela upp kroppen bättre egentligen men idag behövde jag köra lite ben också.

Hem och packa in oss i bilen efter att kramat storebror ordentligt. Han åker till Ungern i natt nu.....
Kyrkans Hus och lek,bus,sång och fika. Ett toppenställe för oss "hemma-mammor" och nån stackars pappa. Idag fick vi med oss vår pappa .

Idag fick jag lite egen tid, ja,ja....det har jag när jag tränar..men idag när jag lämnat Isolde på barntimmarna höjde jag volymen i bilen och drog till Skövde. Liiite shopping blev det men jag va ute efter en mörkläggningsgardin till Isidors rum, just nu har han en filt upphängd i fönstret!
Köpte lite tyg till min svärmor, hittade lite fina tyger, dom la vi på brevlådan idag!!!
Blev väl ingen lång dag precis men det va skönt att komma utanför stadsgränsen lite.
Jag har inga stora krav på mycket men att åka iväg lite så här gör underverk på mig.

Det blev ju sen riktigt härligt väder så vi kunde va ute och njuta av lite sol till och med!!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar