Summa sidvisningar

torsdag 25 april 2013

Den bästa starten!

Solen skiner hos oss. Det är verkligen olika från dag till dag. Jag fick lite sovmorgon idag.
När vi lämnat Isolde på dagis, eller förskolan som det heter så gick vi en promenad. Johan har ont i halsen och kan inte träna. Men lite sol och en skön promenad fick det bli. Vilken start det är!!!
Fantastisk härligt!

Lite hemmafix nu på förmiddagen och väntar på att Isidor ska somna där uppe. Han ligger och slår nappen mot sängen hör jag....kanske inte så trött som jag trodde.
Många undrar om vi fått nåt svar än på hans prover. Och det har vi INTE fått!!
Då tänker jag NU har man hittat nåt eller så är det inget och då är det ingen panik med svaret. Så slängs vi just nu!!!!!

I eftermiddag ska vi på utflykt till Mössebergs Djurpark. Om det nu finns så mycket djur att titta på vet jag INTE.
 MEN lite fika och en rolig lekpark klarar vi oss med.

Himmel så sliten min kropp känns. Jag har helt klart kört slut den i veckan. Blir lite vila på lö/sö tror jag allt.

Men att träna olika saker heeeeela tiden gör att det är roligt. För mig är det nyckeln till motivation. Att köra 3 spinningpass i veckan är inget för mig längre....eller endast styrketräning...jag behöver variera mig! Löpning, Tabata intervaller....intervaller....stryka....funktionell träning....hemmaträning mm. Men det är så olika det där!
Vissa vill köra 5 spinningpass per vecka och det passar dom utmärk...jag blir uttråkad!!!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar