Summa sidvisningar

tisdag 9 april 2013

Avklätt och påklätt!

Svårt med kläder nu. Känns som Isolde har hela säsongens kläder på sina krogar. Fleece jackor,vadderat regnställ,överdragsbyxor,stickade tröjor mössor mm. Svårt att veta hur dagen blir!!!
Lika svårt på mig själv. Men nu är vinterjackan nere i källaren. Fy,vilken lång vinter.

Idag fick jag väcka Isidor kl 8.00. Gjorde ont i hela hjärtat. Han sov så gott!
Otroligt egentligen då han somnade 18.30 igår. Men va vaken lite i natt....och jag fick välta ur sänger flera gånger och muttrade hela vägen till spjälsängen.

Isidor och jag tog en promenad till gymmet och sa hej till Anita och Stefan. Så snyggt detta gym är. helt i min stil. Ett par snygga mammor stötte jag på med var sin barnvagn. Själv har jag bara haft med Isidor några gånger. Tycker det är lite omständligt...och jag behöver oftast inte utan kan lösa det när Johan kommer hem. men i morgon får han följa med på förmiddagen tänkte jag!
Majskrokar och russin i määääängder!

Nu har jag städat igen...vi har en sandlåda i vår hall varje gång nån kommer in. Hur trist som helst.

Isidor sover och altan dörren står på vid gavel. Men utanför va det allt lite kallt även idag.
Ska nog få lite sol på den vinterbleka ,mjölkfärgade kroppen nu innan jag ska hämta Glädje och gå till BVC för att väga Isidor!
Blev en lång vinter i år.....



3 kommentarer:

  1. Tack för ännu ett SKIT bra pass idag!
    Du vet verkligen hur man kör slut på en :)
    Men måste fråga vart du köpt dom träningsbyxorna du hade idag? Dom såg så sköna ut!
    / Evelina :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å,va kul du gillade det! OCH så bra jobbat...NI är grymma ju...Byxorna är från Better Bodies....kolla på deras sida. Dessa är ca 8 år gamla,men suveräna!!!!

      Radera
    2. Ja det är verkligen skit kul med intervall träningen! Ont i hela kroppen idag :)
      Okej tack då ska ja kolla där! :) ja dom såg riktigt sköna ut!

      Radera