Summa sidvisningar

lördag 13 april 2013

Snygg student och en grå lördag!

Åååå idag va vi och köpte kostym till sonen som tar studenten. När han klev ur provrummet blev mamman så klart lipig. På nåt vis blir det ett kvitto på hur snabbt tiden går...och hur stilig han blir!!
Nöjd va han och vi fick en heldag i Skövde själva...fika och gick i affärer. Han hängde snällt på!


Jag startade min morgon kl 8.00 på gymmet. Jag gillar att "ha det gjort" på helgen för risken är överhängande stor för mig att det inte blir av.
OCH vilket pass....ibland finns det lite extra energi.  Idag testade jag INGEN vila utan i stället upp/ner på hög bänk mellan seten. Det betyder att man effektivt kan köra kondition samtidigt. Vilket kan vara bra för stressade småbarnföräldrar.

Hos oss är det grått och att det i morgon ska bli 17 grader tror jag på när jag ser det. 

Vi tog oss en promenad  till stan men det va kallt. Isolde köpte sitt lördagsgodis , som kommer ligga kvar i skålen hela kvällen och morgondagen. Det är en prövning!!! 

I kväll blir det en stillsam kväll med film.
Vi ska bara komma överens om VILKEN!!!

Våren är på G !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar