Summa sidvisningar

onsdag 3 april 2013

INSPIRATION för dagen...

Tänk att denna hund fortfarande har sitt liv kvar där vi bor.....Är det inte bilar som kör utanför nattetid så skäller hunden kl 05.40. När ändå barnen sover....Jag sa några väl valda ord om hunden i morse i min kudde. Tänker inte göra slag i saken för jag är hundrädd men detta gör mig galen!!!!

Vi åkte till skövde för ett pass VIPR. MEN när vi kom dit va det inställt..instruktören hade sjuka barn! Så kan det vara,synd men vi fick träna i gymmet i stället.
Kul att se lite annat och vi körde både TRX och kettlebells.
Dom hade en del för Funktionell träning. SUVERÄNT ju...

Blev ett "test" av alla möjliga maskiner.

Här hemma va Isidor väl omhändertagen...dock är han såååå misstänksam mot stackars snälla mormor så vi får skämmas!!!!!!

Nu sover han.....
Jag ska rensa kläder och Johan rensa garage.


Jag ska jobba en stund i eftermiddag,nästan glömt av det!
Till helgen så börjar jag jobba helgerna igen. Var tredje helg ska jag nu jobba till jag börjar i augusti.

Isidor ska gör sitt ryggmärgsprov nästa vecka och det känns såå jobbigt så jag blir helt gråtfärdig.
Utsätta sina barn för smärta och tvång är nog bland det värsta jag vet tror jag...hjälper inte att folk säger att det är ju "för hans skulle". Tror han skiter fullständigt i det faktiskt!!!!

Men nu ska det göras och det måste göras.

Dax att göra lite nytta!!!!
På denna gräsplan kan man dra och slita...VIPR ser ni på vä sida. 


TRX,  tuff rolig och tung träning!!!


2 kommentarer:

  1. Vad jobbar du med?
    Lycka till med Isidor nästa vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej. Jag är personlig assistent. Tack för omtanken!♥

      Radera