Summa sidvisningar

tisdag 2 april 2013

Gissa hur mycket jag tycker om dig!!!?

Den boken läser vi på kvällarna här. Det är väl en av dom böckerna jag INTE försöker fuska mig igenom...ni vet man hoppar  över ord för att den är så tråkig. DENNA underbara bok är hur fin som helst!

Klockan  är snart åtta och det är ljust. MEN lite för kallt för att hänga på altanen.
Jag har hängt ut tvätt två dagar i rad. HUUUUR mycket vår är inte det då?????

Vi gick och fikade idag. Det gör vi varje tisdag!
Sen blev det lekparken och en skymt av en alldeles nyfödd bäbis. Å, så liten och fin!!!! Jag får alltid ett sug. Som tur är fick vi ISIDOR med sin kolik sist.....och inga fler barn här!!!

Min kära mamma kom förbi här en stund efter kvällsbad och pannkaksfest!
Alltså pannkakor...shiiit så gott!!!

Det känns lite tuffare denna gång än sist jag körde FF, sugen på ALLT ...precis allt!
Och det kommer dröja ett tag innan jag ger mig in i detta igen....

När jag till och med surfar bilder på choklad och recept på god mat...då är det lite självplågeri!

Nu sover småttingarna...store sonen jobbar. Undra när han dyker upp.
Han sliter som ett djur...han har praktik nån vecka till sen åker han tillbaka till skolan.

Känns som jag tjatar konstant om tvätt,disk och lite ordning och reda.  Hur svårt kan det vara???

I morgon kommer min mamma hit och har Isidor en stund. Johan och jag ska köra VIPR i Skövde . Ska bli kul och troligen as-jobbigt!
Just nu är det en riktigt topp i träningen. Kan man variera sin träning så kan man oxå hålla träningsmotivationen uppe tror jag.
Just nu blandas det hej vilt hos mig. Intervaller,styrka, TRX övningar, hemmaträning , löpning,spinning och promenader, Easyline ( måste ta ett pass i veckan av det).

Utgångsläget denna gång...ska bli spännande och se vart jag hamnar!!!! (just klivit upp men så här ser jag ut när jag välter in på gymmet...sanningen)

Matlådor fixade jag igår för några dagar....lite kolhydrater i dessa och ...KLART!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar