Summa sidvisningar

måndag 8 april 2013

En härlig sommar!

Sommaren i år kommer vara ganska fullt upp. Det är student, det är konfirmation, det är bröllop .
Nu ska jag börja planera mat mm inför studenten. Man är ju liiiiite beroende av väder . Vågar man planera att vara ute...partytält mm?
Ska bli kul och det känns overkligt att ha så stora barn som går ur skolan. NU börjar det på riktigt på nåt vis. Min store pojk! Han som precis lärt sig gå....kört bobycar i köket och spelat fotboll.

Det är bara att hänga med....

Nu kom en av dom inspringade med ett cykelhjul som ska pumpas. Så härligt att dom vill vara ute . Gäller dock inte alla tre...haha!

Johan tränar och jag har Tv kväll. Han kommer nog snart.....

Jag har tränat. idag la jag in ett pass tung styrketräning. Där man alltså inte klarar att köra mer än ca 6-8 rep men ganska många set. Jag blandar hej vilt just nu. Variation!
PLANKA 1 min*3.
3 dagar i veckan minst.....förra veckan va det dåligt med plankor.
Jag har vägt mig....på dag 7!
Men håller på det lite!!!

Nu ska jag prata med min hungrige son.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar