Summa sidvisningar

onsdag 17 april 2013

Världens godaste MÖSSA!!!

Å,jag har sagt det förr. Jag har världens bästa svärföräldrar....på många sätt. Men idag låg det åter igen en mössa i brevlådan!!!!
Denna är så fin så hade jag kunnat med hade jag själv haft på mig den.
På Instagram kom det frågor om denna idag.
Gå ut på FB och sök på "Butik Annorlunda". Där kan man beställa. Men också via mig så klart! Mössan skickas hem till dig mot 12 kr frakt och en faktura. SMIDIGT!!!!
Dom är hur välsydda och fina som helst...hon är nämligen sömerska! Så det är VÄLSYTT kan jag lova!

Vi har åter igen varit ute hela eftermiddagen. Det blåste bra!
Städat Isoldes söta lekstuga , nu ska det inte lite stolar bara.

Gjort ett röj i källaren och hittade både det ena och andra..ett träningslinne jag "tappat" bort som exempel.
Adidas skor till Isidor och ett bäddset från Färg&Form i Rosa som jag nu ska sälja tänkte jag!
Nån flickmamma som vill köpa kanske!

Johan är iväg och tränar och jag har röjt undan alla vinterkläder.
Vi har så mycket mössor så jag trodde knappast det va sant....då är inte mina med bland dom...inte grabbarnas heller....och jag har ändå lagt undan vintermössorna!!!!
Min man pustar och stånkar och skakar på sina lockar!!!
Jag skulle kunna ha huuuur många som helst!!!
Älskar mössor!!!

Inte ens alla...haha!

Senaste goda mössan....Cupcakes mössa!!!!

1 kommentar:

  1. Åh den senaste mössan va ju såå söt. Ja har lite mössberoende till min dotter :) köper mössor jämt.
    Tänkte på bäddsetet du skulle sälja, hur ser de ut? :)
    /Evelina

    SvaraRadera