Summa sidvisningar

söndag 14 april 2013

RIVSTART!!!

Vi är i full gång med koj-bygge!
Isolde grejar med filtar över stolar och sen kommer Isidor i full fart och drar ner allt. Hon har ett tålamod med honom ändå.
Han dregglar mest och gapskrattar!!!

Jag sitter lite här och VÄNTAR på 17 grader och sol!
Jag tror alltid på prognoser....jag tycker dom LOVAR det!!!
Men det ser mörkt ut idag.
Hade sett fram mot en utedag i trädgården....kan vi väl ha ändå men skönare med sol.


Jag ska på Me&I träff hos Sussi idag. Den stackarn har varit sjuk så jag hoppas hon orkar med detta idag.
Jag ska ägna förmiddagen åt att skriva ut orderlappar,packa väskan och fixa lite.
Är lite att släpa med sig när man ska iväg...känner mig lite som "Berg flyttar in" när jag kommer.

Hos mig känns det som nån kört över mig med tåget...jag har sån träningsvärk så jag står knappast ut.
Varit en bra träningsvecka.
På måndag har jag gjort halva tiden.
Jag har skött mig bra...men nån Bars har denna gång åkt ner.




GODMORGON från oss!!!




1 kommentar:

  1. Τhе article haѕ eѕtablisheԁ beneficial
    tο us. Іt’ѕ геallу educаtional аnd yоu're certainly extremely experienced in this area. You possess opened my personal eye to numerous thoughts about this particular subject matter with interesting and sound content.

    my homepage; Klonopin

    SvaraRadera