Summa sidvisningar

fredag 19 april 2013

FREDAG!

Å, Fredag igen!
Nåt speciellt med Fredagar.
 Vi fick med oss Sussi och Alice på sångstund idag. Mycket trevligt!
Vi blev sittandes och prata Tradera och alla möjliga roliga "sälja/köpa" sidor. Jag blir gärna fast i sånt där...haha. Så just Tradera har jag hoppat över.
Men kanske skulle kika in där igen.
Inte för jag behöver nåt egentligen.

Isidor somnade i cykelkärran på väg hem, liggandes över Isolde.

Vädret är så tråkigt så idag blir vi nog hemma i eftermiddag.
Har ju Öppet Hus här i morgon och visar me&i. Intresset är svalt men dom som kommer dom kommer.

Skulle behöva göra ett "röj" eller storstädning, men vet att erfarenhet att jag väntar till i morgon.

Hoppas DU mår bra!

Nu ska jag sätta mig hos Isolde,under filten en stund.
Vi väntar in ett gäng fina grabbar under eftermiddagen. Dom bukar droppa in en efter en.
En av dom med veckan tvätt.....tur han är kille det blir inte så mycket!!!

Mästerfotograf Isolde bad mig SKRATTA!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar