Summa sidvisningar

måndag 29 april 2013

Hej igen!!!

Detta har nog aldrig hänt. Inte uppdaterat sen fredags. Behöver man ju inte alls göra....men jag brukar göra det.
Denna helg har nämligen varit jobbhelg för mig.
Lördag kväll och söndag dag. Så mycket mer än det har jag egentligen inte gjort.
Jooooo, i Lördags va det ju shopping helg i Skövde. Vi åkte dit. Jag köpte nya jeans till mig. Provade PLEASE jeansen  men dom passade inte mig.Lika bra det för dom va för dyra för min taniga föräldrapenning.
Vi åkte och åt lunch på ALPINA med min mamma och hennes L. Sååååå gott!
Sen va det bara att åka till jobbet.

Det är lite rörigt i mitt huvud just nu. Det är lite nytt på jobbet i augusti då jag ska tillbaka...jag är helt uppslukad av tankar.
Dagis....inte dagis...mm.

Tränat har jag gjort och idag har jag sprungit uppe på berget för första gången. SKÖNT!!!

Isidor har varit vaken HEEEELA natten och den store sonen frågade mig i morse- HAR du sovit något alls i natt? Svaret va ...njae...nån timma.
Han somnade när det började ljusna och jag har sovit i morgonrock på hans golv på en madrass.
Han har gråtit och gråtit.....men idag va han pigg på morgonen....

MEN lite feber har han nu igen....

Nu har vi träffat ett gäng mammor och barn på Kyrkans Hus.

En dag återstår nu ....jag har då kört 30 dagar!
Fuskat lite i helgen....tränat alla dagar utom 2.
Resultat har det blivit och jag är NÖJD. Super nöjd.
I morgon ska jag visa ER!!!!!

Nu är det mat!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar