Summa sidvisningar

tisdag 23 april 2013

Nyvaken!

Hoppsan...vaknade strax innan åtta...jag somnade som en stock när jag nattade Isolde. Vaknade med ett sånt där hemskt ryck och visste inte om det va morgon eller kväll. Helt snurrig....

Nu har jag duschat och vaknat till lite. Lär väl inte somna förrän 01  i natt nu.

Ett spinningpass är avklarat och kroppen har fått lite extra mat efter 3st 30 min pass idag.
Nu va det Johans tur men han är nog snart hemma.

Vi är flera som kör FF denna månad. Alla är överens om att det känns skönt att det snart är över...lite som att snart gå på semester...nedräkning!

På  tisdag ska jag visa er resultatet!

Johan är pappaledig denna vecka och vi får inte mycket gjort här hemma....är väl inte meningen heller egentligen. Vi renoverar inte och har inte några stora saker på G. Känns skönt då vi har renoverat massor och det är ganska tufft. Man får mycket tid över till varann.

Vi vägde Isidor och åkte sen och tog en fika...
Jag va och provade glasögon och inser att jag MÅSTE ha ett par nya. Hittade 2 st som jag kan tänka mig.
Svårt med glasögon!
Men så snyggt om man hittar rätt.

2 st tidningar låg i brevlådan idag...nya MAMA och Amelia. Kvällen är räddad!
Ligger väl ca 10 st olästa här som jag aldrig riktigt hinner läsa....bläddrar lite men läser inte så mycket i dom som jag borde.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar