Summa sidvisningar

onsdag 17 april 2013

Håll i hatten!!!

Himmel som det blåser här. Jag har hängt ut min tvätt med 4 klädnypor på allt. För att slippa hämta trosor hos grannen ...IGEN!!!

Tråkigt med just blåst. Jobbigt att va ute i det tycker jag.

Isidor och jag har morgontränat på gymmet. Blir ju lite sådär med barn med. Jag har svårt att vara fokuserad faktiskt. Men som sagt...Bättre än inget och körde lite extra här hemma sen.
För att jag ska komma iväg som planerat och träna så tar jag på mig träningskläderna direkt på morgonen...skorna packade och skötväskan fylls på med smörgåsrån och banan. Ska man börja leta träningskläder , väskor mm när man startat upp dagen så blir det lite krångligare.
Jag tycker det är ganska bra att träna direkt på morgonen. Eftermiddag /kväll kan ju se så olika ut.....så jag gillar att "ha det gjort".

Jag har köpt blommor och dom ska vi få i jorden idag tänkte jag.
Hoppas dom överlever några veckor hos oss.
Jag är nämligen ingen blom vän och heller ingen djurvän. Men mina inne blommor har jag börjat vårda väl nu och dom är superfina!!!!

Idag kör vi Me&I Bokningsrace!!!
Det betyder att bokar man idag 17 April så får man dubbla värdinnegåvor!! Alltså Rabatt och gåva (kläder). Hur bra som helst ju.....
Dett gäller om man bokar idag och gäller fram till Juni!!

Så är man sugen så ska man passa på just idag!!!!!

sofialenneer@meandi.se

Jag kollar den mailen hela dagen !!!
Nya värdinnegåvor oxå...detta väljer man på!!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar