Summa sidvisningar

söndag 21 april 2013

Fota det vackraste jag har!

Å, jag skulle vilja köpa mig ett nytt objektiv. Isidor fick ner det gamla i backen, för hans mamma ställt kameran på bordet.
så det är mer mitt fel än hans.
Att fota går upp och ner för mig. Men just nu är jag GALEN ....jag Älskar det!!!
Så klart mina barn är det bästa som finns att fota. Grabbara flyr som skrämda djur när jag kommer med kameran. Men dom små säger inget än....
Tacksamt att fota barn. Dom ÄR så naturliga. Förutom när Isolde lägger på "foto-minen". Hon är vacker ändå så klart.
Dax att förstora lite bilder igen.

På FB lägger jag ut bilder..uppdaterar aldrig knappast annars...men foton älskar jag själv att titta på.
Jag vet inte vad jag ska skriva på FB riktigt....jag "gillar" gärna men skriver inte så mycket.
Min fina tjej.....hon är vackrast i VÄRLDEN precis som alla andras söner/döttrar. Och precis som alla mina barn...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar