Summa sidvisningar

måndag 29 april 2013

Nu är det nära!

En dag kvar.
Behöver jag säga att det är segt,tråkigt och jobbigt.
Jag kämpar mot sötsug och trötta ben.

Nu sover dom små. Jag somnade oxå när jag la Isolde. Vaknade av ett ryckt! Hemskt när man inte vet vart man är!

Dockan är nattad och sagan är läst.

Idag har jag varit på APT med jobbet. Hade Isidor med mig. Isolde va på barntimmarna.

På vägen hem så stannade vi till för en fika.
Det började så klart spöregna så den lilla mellanlandningen va bra.

Blir så förvånad varje gång det händer. När man läser alllt möjligt på FB.
Jag tycker just FB ska vara en rolig grej....ett kravlöst forum...inte så mycket allvar. Förstod ju ganska fort att detta bara varit en önskan. Här väller det ut på det ena och andra.
Jag älskar att kolla roliga klipp...läsa om kravlösa rroliga saker....ta del av tävlingar mm.
Sen att höra om VAB...sjuka hundar...mm hör väl till. Men resten.....Hua så farligt det KAN vara!!!!!

Valborgsmässoafton i morgon!
Jag fick fundera lite...vanlig dag??? Dagis/skola???
Allt verkar vara som vanligt.
Så vanligt att Johan jobbar kväll.
Det gör han alltid denna dag!

NU ska jag läsa Amelia och vänta på "Biggest" på Tv.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar