Summa sidvisningar

måndag 15 april 2013

Tillgänglig!

Godmorgon....vaknade inte av barn idag utan regn som smattrade på rutan. Jag gillar alla årstider...och även regn i måttliga mängder. Kan tycka det är mysigt!

Här hos oss är det både hostigt och snuvigt. Inte "sjukt" men förkylda barn!!
Skrev för ett tag sen om att vi hållt oss så friska. Det ska man inte skriva.

Mina stora pojkar har mycket framför sig nu...den störste har haft praktik i 5 veckor och återvänder till skolan...det är Ungern resa och SM inom en snar framtid....och student.
Den andre sonen har "parao" säger jag......haha...denna veckan och lär få mycket frisk luft...han ska till Sardinien i sommar. Vilka äventyr.

Just nu verkar det vara mycket snack om vårt mobil/dator användande....är ju inte bara barnen som har sin mobil i ett stadigt grepp hela tiden. Vi vuxna verkar inte vara bättre. Jag har blivit MYCKET bättre...jag kan helt ärligt känna mig lite stressad över att alltid vara TILLGÄNGLIG...förväntas svara mm. Som förälder ska man väl vara det...men lite stressad över detta ibland.
Jag kollar gärna av både FB och IG under dagen,men tänker mig mer för nu.....Det får inte TA tid från barnen. Är väl min regel!!!

Jag jobbar stenhårt på detta!
Galet, egentligen!!!

Nu har vi ätit frukost!
Vi ska till Kyrkans Hus och leka!!!!

Gillar MÅNDAGAR!!!

Gårdagens friska luft gav oss en god natts sömn.......
Ha en fin dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar