Summa sidvisningar

söndag 7 april 2013

Helgen till ända....

Då har man avverkat sitt helgjobb för denna gång och återgår till ledighet eller vad man ska kalla det!
Johan har nu en jobbvecka på dagtid framför sig. Skönt tycker jag! Dagveckan är den bästa...känns normalt! Haha

Jag gav min man sovmorgon.
Stack och tränade och sen va det premiärtur med cykelkärran. Toppen!!!
Men så kallt det va om händerna.

Min träning idag blev intensiv som alltid med TABATA övningar.

Idag fick jag komplimanger av min man. Jo,då jag får det..menade inte så. Men han tillhör  kanske inte dom som snöar ut just det....VILKET är bra!!! För när han väl säger nåt så ÄR det så...
" Ja, du nu händer det grejer.....gjorde min dag.
Resultat ska JAG ha...resultat kommer nu smygande!
Det är just så resultat kommer....dom smyger sig på.

I morgon är dom första 7 dagarna gjorda. Inte enkelt denna gång...inte roligt. men jag fixar det!!!

Nu ska jag sova!
NATTI!
Dagen träning....Tabata!!!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar