Summa sidvisningar

måndag 14 januari 2013

Somnar och vaknar till detta väsen!

Igår somnade jag till en skällande hund....och vaknar troligen av samma hund vid 05.10....men somnar om tack och lov. Vi har sannerligen ett litet bekymmer med våra hundar här omkring!

Mina små barn sov till starx innan 7 idag.

Nu ska vi snart träffa Sussi och Alice på stan för en fika.
Först ska vi ta en promenad med vagnen..

Idag är Isidor 11 månader.
Vi tycker det har gått fort.
Det har varit ganska tuffa månader....men så mycket han lärt mig. Så mycket mer ödmjuk jag blivit (trots att mitt inlägg om GBP verkar visa nåt annat...hihi).
Jag är tacksam mot saker nu mer som bara glidit mig förbi förut...inte mycket saker tar jag för givna längre och tänker aldrig mer gnälla över varken väder eller saker jag inte kan påverka. Jag kan "tycka" saker är både tråkiga och jobbiga men lägger ingen vikt vid det längre.
Omprioriteringar i väldigt mycket!!!

Underbara goa Isidor!

Nu ska jag hoppa ur morgonrocken!!!

ISIDOR 11 månader


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar