Summa sidvisningar

tisdag 22 januari 2013

Den röda lappen!!!!

Min mamma lämnade Isolde idag på dagis. Den STORA röda lappen sitter uppe....DET GÅR MAGSJUKA!!!!
Hoppas nu folk har vett att "vabba" och vara hemma dessa 48 timmar....då kan man ju åtminstone minska riskerna något. Vet knappast nåt som är värre!!!!!

Hoppas nu Isolde klarar sig.....DET kan vi väl i alla fall få slippa!!!!

Isidors prover är tagna. Han är tapper,men gillar så klart inte att bli fasthållen.

Svaren får vi on-to nån gång!

Nu sover han ute och jag har vikt berget av tvätt,ska dammsuga och sätta mig och "jobba" lite med Me&i. I kväll ska jag utbildas i det nya ordersystemet. Tur jag skrivit upp det för jag hade glömt av det.

Johan kom hel hem även denna morgon.
Kanelbullar håller honom tydligen vaken .

Nu närmar det sig 1 års kalas. VAD Isdor ska få vet i tusan...inte en leksak till är min första tanke!
Men vad annars....Tror pappan är bestämd där och det blir väl en bilbana!

Jag beställde kläder igår från Oii...DET blir väl kul för en 1 åring!
NOT......

Tårtan har Isolde bestämt...En med "Babblarna" på. Får nog beställa en sån för det där är överkurs för mig och det ägnar jag mig inte åt.:o)))


Häpp häpp...dax att göra nytta!!!!

Jag ska alltid alltid finnas här för DIG!!!!!

1 kommentar: